Onze nieuwe naam: Klant&Binder

 
KANTOOR ORANGE BOB.jpg
 

Klant&Binder is vanaf 1 juni onze nieuwe naam en zegt waarin we faciliteren.

Klant&Binder is expert in mobile engagement automation apps, scan pay & go implementaties en ontzorgt in contentmarketing voor retailers, brands en organisaties.

Van loyalty marketing naar een mobile engagement platform naar full-service klantenbinden.

De afgelopen 5 jaar is een geavanceerd mobile loyalty & engagement platform ontwikkeld waarmee je de positie van jouw organisatie kunt verstevigen. Destijds gestart het innovatieve ‘belonen op basis van wederkerigheid’ staat er inmiddels een effectief mobile engagement platform.

Complexe mobile maatwerk apps worden in 4 maanden gelanceerd. Inclusief koppelingen met POS kassa systemen en webshops. Klant&Binder opereert slimmer, sneller is schaalbaar en geeft opdrachtgevers daarmee een enorme voorsprong ten opzichte haar concurrenten. Omdat er in deze bewegende markt maar een paar jaar vooruit kan worden gepland is dit een enorme winst.

Scan Pay&GO

Scan Pay&GO wordt door Klant&Binder ontwikkeld en geïmplementeerd om winkelen nog eenvoudiger te maken. Met deze functionaliteit kunnen klanten zelf hun producten inscannen en betalen. In de rij bij een kassa staan behoort daarmee tot het verleden. Shoppen wordt daarmee laagdrempeliger. De tijdswinst wordt bijzonder gewaardeerd.

Contentmarketing als logisch vervolg op onze diensten.

Klant&Binder zorgt voor continuïteit op het vlak van de content in de app en alle andere relevante communicatiekanalen die door jouw organisatie worden ingezet om adequaat invulling te geven aan het wekken van interesse, verleiden en aanzetten aan tot het kopen van producten en diensten door het inzetten van blog’s, video’s, social media, emails, coupons, en free trials.

Wij zijn als geen ander in staat om met onze content marketeers tot indrukwekkende resultaten te komen, continuïteit te bieden en je organisatie te ontzorgen.