Klant&Binder app: De meest betrouwbare bron van gegevens, die op klantniveau beschikbaar is.
 

Klant&Binder is expert in mobile engagement automation apps voor retailers, brands en organisaties. Wat je doel ook is, we gaan voor maximale impact.

We prikkelen, inspireren en ontwikkelen verrassende apps die bijdragen aan groei.


 
 

Oefen direct invloed uit op het resultaat van je verkoopkanaal. 

Je overtuigen dat de smartphone centraal staat in het leven van je klanten is natuurlijk overbodig. De centrale vraag is dan ook: Hoe zorg je ervoor dat jouw retail aanwezig is én blijft op de smartphone van jullie klanten?

Om tot het best mogelijke rendement te komen denken wij groot, over hoe je kunt profiteren van smartphones om real-time, gepersonaliseerde ervaringen te leveren aan jouw klanten. Hoe je mensen kunt belonen. Hoe je je groeimogelijkheden in de toekomst positief kunt beïnvloeden. Hoe je kunt luisteren naar wat je klanten willen, nodig hebben of van je verwachten. 

Eén op één communiceren, verleiden, verrassen, belonen in allerlei varianten. Leren van het (aankoop)gedrag van je (offline) klanten. Je bouwt een schat aan waarde op én het maakt nieuwe verdienmodellen mogelijk.

Alles staat in het teken van groei. Leren van je klanten, klant activatie, retentie, loyalty, footfall stimuleren, couponing, effectief in het hart van je doelgroep communiceren op basis van relevantie.


V1.0+MOBILE+ENGAGEMENT+AUTOMATION+STORE+TRAFFIC.jpg

 
Oefen direct invloed uit op het resultaat van je verkoopkanaal.

Stel jezelf de vraag

  • Denk ik na over hoe ik kan profiteren van smartphones om real-time, gepersonaliseerde ervaringen te leveren aan mijn klanten?

  • Vraag en luister ik naar wat onze klanten willen, of nodig hebben of van ons verwachten?

  • Verzamelt onze huidige app informatie om van de gebruikers te kunnen leren?

  • Zijn onze mobiele interacties met onze klanten geïndividualiseerd én gepersonaliseerd?

  • Kunnen wij de verzamelde data ook voor andere marketing activiteiten inzetten?

  • Hoe weten wij wanneer we in de goede richting ingaan met onze mobiele groei-doelstellingen? 

  • Kan ik al onze data koppelen aan één uniform klantenprofiel?

  • Ontsluit onze huidige partner van (mobiele) marketingsoftware de gegevens naar elk bedrijfssysteem?

  • Kunnen gegevens van al mijn bedrijfssystemen worden gebruikt om real-time mobiel berichtenverkeer te activeren?