Wil je mobiel impact maken? Verras, gamificeer en inspireer.
 
DA Drogisterij app (300 vestigingen)

DA Drogisterij app (300 vestigingen)

 

MOBIEL IS EEN MENTALITEIT

Mobile als onderdeel van je omnichannel strategie

Om tot het best mogelijke rendement te komen denken wij groot, over hoe je kunt profiteren van smartphones om real-time, gepersonaliseerde ervaringen te leveren aan jouw klanten. Hoe je mensen kunt belonen. Hoe je je groeimogelijkheden in de toekomst positief kunt beïnvloeden. Hoe je kunt luisteren naar wat je klanten willen, nodig hebben of van je verwachten.

Met klantenbinder creëer je mogelijkheden waardoor je direct invloed uit kunt oefenen op het resultaat van je verkoopkanaal. Door het inzetten van mobiel maak je nieuwe verdienmodellen mogelijk.

Van alle data krijg je een uniform klantenprofiel. Daardoor wordt jouw keten, brand of organisatie steeds relevanter.


klant%26binder+app+developement.jpg
 
customer-purchase-cycle.jpg
 
Dierspecialist (80 vestigingen)

Dierspecialist (80 vestigingen)

VERGROOT DE SLAGKRACHT

Korte time-to-market

Klant&Binder is een toekomstbestendig platform waarmee geavanceerde maatwerk apps in 4 maanden tijd inclusief alle koppelingen worden gelanceerd. De time-to-market wordt met het inzetten van Klant&Binder substantieel verkort en daarmee de slagkracht van jouw organisatie vergroot.

Je profiteert van beproefde en stabiele technologie en loopt daarmee geen afbreukrisico. Met het inzetten van de Klant&Binder hoef je geen complex ICT project op te starten.

De afgelopen 5 jaar is er geïnvesteerd in een platform met een keur aan functionaliteiten die actief bijdragen aan het rendement van jouw onderneming.


BUYER’S JOURNEY

Alleen de beste gebruikservaring is goed genoeg, dus we pakken de hele buyer’s journey aan want zonder fantastische gebruikservaring geen mobiel succes. Want klanten zijn zo weg, naar een concurrent die zijn zaken beter op orde heeft.

De ideale digitale experience begint bij je eindgebruikers. Altijd. Zij willen constant het gevoel hebben dat ze de beste dienstverlening krijgen. Dus moet jouw hele customer journey in elkaar passen. Als een perfecte puzzel.


INDRUKWEKKENDE CONVERSIECIJFERS

Eigenlijk is het heel simpel: bezoekers converteren pas als ze tevreden zijn. Over je aanbod, je communicatie en de user experience tijdens de hele customer journey.

Van conversie doelstellingen to concrete resultaten. Dit is zoals een effectieve mobile strategie eruit ziet. Met Klant&Binder bieden we elk aspect van je mobiele marketing strategie binnen één platform, in plaats van afhankelijk te zijn van verschillende externe tools om informatie te verkrijgen. Dit betekent dat je snel en gemakkelijk gegevens kunt verkrijgen, zonder vertraging van derden.

Je kan berichten personaliseren door gebruikers op naam aan te spreken of gebruikers een aanbieding te sturen vlak voor het aankoopmoment. Personalisatie is de sleutel om voorop te blijven lopen, en het is een vereiste voor optimale mobiele betrokkenheid.

Door van elke klant en hun gebruikersgedrag een nauwkeurige database te hebben, kun je beslissingen nemen over hoe de communicatie geoptimaliseerd kan worden en de algemene gebruikerservaring kan worden verbeterd. Dit resulteert in meer betrokkenheid van de gebruiker, een hoge app-retentie en betere conversiepercentages.