Met de Dierspecialist app kunnen ‘baasjes’ het best mogelijke leven van hun huisdier faciliteren.
 
Logo Dierspecialist.jpg
 

Retailketen Dierspecialist (80 vestigingen) vertrouwt op Klant&Binder.

Dierspecialist transformeren naar een service gerichte keten die substantieel waarde toevoegt aan haar formule door het dierenwelzijn centraal te stellen. Dierspecialist zet in op een mobile app waarmee 'baasjes' het best mogelijke leven van hun huisdier kunnen faciliteren.

Met de app gaat de Dierspecialist een langdurige relatie aan met zijn klanten om:

  • Klantloyaliteit te vergroten

  • Gemiddelde besteding te verhogen

  • De relatie met de klant te verdiepen

Om deze doelstellingen te behalen wordt er een keur aan functionaliteiten geboden waarin het baasje en het huisdier centraal staat. De baasjes ontvangen alleen informatie over dieren en activiteiten die aansluiten hun persoonlijke situatie.

Elke Dierspecialist heeft zijn eigen omgeving in de app. Want elke Dierspecialist vestiging is de local hero! Zo ervaart de gebruiker dat hij echt verbonden in met de ondernemer. De ondernemer kan ook op locatie niveau (acties) communiceren in het hart van zijn doelgroep.

De volgende functionaliteiten geven inhoud aan de onderscheidende diensten die Dierspecialist biedt:

  • Dierenpaspoort: deelbaar met gezinsleden/verzorgers (uniform klantenprofiel)

  • Weegprogramma: om obesitas bij huisdieren te voorkomen/aan te pakken.

  • Gezondheidsonderzoek: dieren worden op 90 vitale punten gecheckt en ontvangen advies op maat gecombineerd met het plannen van herhalingsafspraken om te ontwikkelingen te monitoren.

  • Ontvlooi- en ontworm programma.

  • Terugkom afspraken inplannen

  • Dier Coach: stel een vraag over je huisdier aan je persoonlijke dier coach via de chat in de app.

De franchisenemers beschikken over een “back-end” dat dienst doet als klantherkenningssysteem én het is de omgeving waar zij de meetgegevens opslaan. Deze gegevens zijn in de app in te zien. Nieuwe weeg- en meetmomenten kunnen eenvoudig worden toegevoegd waardoor er compleet overzicht ontstaat over het welzijn van het huisdier.

De app is geïntegreerd met Valk ASPOS kassasysteem.


 
 
 
Er is meer dan ooit behoefte aan een vertrouwde plek die ons met een beetje aandacht helpt te zorgen voor onze eigen gezondheid en die van de mensen om ons heen.
 
 
DA.png
 

Retailketen DA Drogisterij & Parfumerie vertrouwt op Klant&Binder.

Uitgangspunt: Nederland helpen bij het managen van de eigen gezondheid.

DA is de zelfzorgspecialist dichtbij die er is voor dagelijkse gezondheidsvragen. DA helpt bij het maken van gezonde keuzes en bij het behalen van kleine en grote gezondheidsdoelen. Met een compleet aanbod van producten en diensten voor de dagelijkse verzorging en gezondheid. Met altijd iets dat voor jou werkt om je goed en gezond te voelen.

Doelgoep: Voor iedereen die gezonde keuzes voor zichzelf en zijn/haar omgeving wil maken. (gezondheid voor de massa)

Klant&Binder heeft de volgende mobile engagement strategie en app ontwikkeld:

  • Spraakmakend spaarprogramma: belonen op basis van wederkerigheid voor gewenst gedrag:

    • Op ruim 10.000 sport locaties naar keuze

    • Belonen voor lopen/wandelen

    • Inchecken in de DA winkel

  • Gezondheidspaspoort: centrale plek waar metingen en de historie ervan bijeen komen:

    • Cholesterol

    • BMI

    • Bloeddruk

    • Huidanalyse

    • Mijn positieve gezondheidstest

  • Actiemarketing: op basis van relevantie en schaarste

    • Persoonlijke coupons incl. remarketing functionaliteit

    • Sampling

  • Blog/vlog op basis van relevantie

  • Chat: geavanceerde communicator op centraal en decentraal niveau.

  • Webshop integratie met single sign-on zorgt voor eenvoudig bestellen en vlotte check-out

    • Mogelijkheid tot het verzilveren van app coupons in de webshop.

  • De franchisenemers hebben een tablet in de winkel waar zij de gezondheidsmetingen van klanten in bij kunnen werken en vervolgafspraken kunnen inplannen.



“Klant&Binder app: de meest betrouwbare bron van gegevens, die op klantniveau beschikbaar is.”



 
 
KLANT&BINDER MOBILE ENGAGEMENT AUTOMATION APP